< Till bloggens startsida

23 dagar

Första augusti idag då. Det betyder 23 dagar kvar av sommarlovet, helt sjukt. Dock kan man ju trösta sig med att 3 veckor låter längre. 
 
Det är så många som tror att man ska förändras på ett sommarlov. Typ, jag ska bli sån nästa år i skolan och blablabla. Som om ett lov skulle kunna göra det? Det blir kanske så i början men sedan faller man in i de gamla banorna igen. Dessutom har man så höga förväntningar på sommarlovet, man ska göra så jävla mycket, men det blir aldrig av. Antingen är man för hemmakär som jag är eller så kan inte vännerna samtidigt. Ja, som jag nämnde, jag är hemmakär. Jag gillar att vara hemma, men när jag väl är iväg så gillar jag det! Det är bara att tänka på att åka iväg som kan vara jobbigt.
 
Min favoritplats under sommaren. Vattenkannan är bra att ha om det blir för varmt, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0