< Till bloggens startsida

Tillbaka

Ja, då var man tillbaka här igen. Tänkte förklara lite vad som har hänt den senaste veckan.
Jag har varit på APL hela veckan, på Motiva sportsclub. Det är helt okej faktiskt, mycket städ och så, men man träffar mycket människor där. Dessutom har jag tränat 4 kvällar i rad, duktigt! Utöver det har jag skrivit en uppsats på 6 sidor med en jämförelse mellan franska och ryska revolutionen. Fyfan, vad jobbigt det var! Den blev lite halvbra, men den blir nog minst godkänd iallafall. Den skulle vara inne i går (onsdag) och jag skickade min 22:52, hehe.

Jaja, nu babblar jag på igen. Imorgon ska jag iallafall till Martini, har inte träffat han på hela veckan, bara några sekunder efter passet idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0