< Till bloggens startsida

Lista

Eftersom jag inte har bloggat idag och inte har något att blogga om gör jag en lista.
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: nerstämd, stressad
Favoritgodis: Choklad
Är det nåt du absolut inte äter: Tomater, fast det går att äta ibland.
Kläder just nu: Kofta & Jeans
Musik just nu: One Direction, hehe
Vad sa du senast: Kommer inte ihåg...
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Typ 50, 60, 70-talet!
Sommarplaner: Tar det som det kommer ;)
Fisk eller badkruka: Beror på. Men oftast fisk.
Saft eller alkohol: Vatten
Hur många kuddar sover du med: 4
Favoritväder: Soligt och varmt.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Mat, Martin och en båt.
Spelar du nåt instrument: Nej.
Morgon- eller nattmänniska: Antingen eller, men mest nattmänniska.
Sparare eller slösare: Slösare, men vill va sparare.
Bästa film: Äh.. Jag vet inte riktigt.
Tror på liv på andra planeter: Jag vet inte.
Kommer du ihåg din första kärlek: Nja..
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej.
Har du några homosexuella vänner: Nej, inte vad jag vet.
Tror du på mirakel: Ja, ibland.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Japp om man har viljan!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Vet inte.
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2-3.
Bio eller promenad: Beror på vad man är sugen på!
Är du kittlig: Ja.
Snarkar du? Nej.
Stjärntecken? Tvilling.
Rädd för insekter? Beror på situationen.
Äckligaste insekten: Gråsuggor.
Största svaghet: Många, slarver, skjuter upp saker..
Det här är jag bra på: Att vara positiv, lyssna.
Bästa bok? Åhh. Kommer inte på vad den heter. :(
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Flyga, helt klart.
Vad vill du jobba som? Jag vet inte.
Chips, morötter eller godis? Chips.
Pizza eller hamburgare? Pizza, helt klart.
Skriver du dagbok? Nej.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Vi får se, kanske.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Vill helst ha det städat, men det är inte det..
Gungar du på stolen? Det händer.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Jadå!
Vilken hand håller du gaffeln i ? Vänster.
Är du rädd för blod? Nej.
Saltar du på maten? Om den är osaltad?
Gillar du att sjunga? Ja, ibland.
Anser du att du är stark? Haha, det vet jag inte.
Brukar du sola? Händer ibland.
Vad gör du om du får hicka? Inte så mycket, dricker vatten kanske?
Röker du? Nej.
Snusar du? Nej.
Använder du knark? Nej,
Kaffe, te eller inget? Inget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0