< Till bloggens startsida

7

Tänkte visa er vad jag köpte i Göteborg. Blev bara linnen, haha. Enjoy:
Från Gina tricot. Kostade typ 249:-, gillade verkligen mönstret på denna, aztec-ig.
Ett neongult träningslinne med öppning i ryggen. Men tycker att den nästan är för fin för att träna i. 129:- på Gina.
Persikofärgat linne med den djupa texten: Bright lights Summer nights på. Tycker om den väldigt mycket, 129:- på H&M.
Smutsvit, gråvit (eller vad man kallar det) topp från H&M. Blev positivt överraskad av den, för den satt så bra på. Kostar bara 149:-. 
Ett till linne från Gina tricot. Det också har lite aztec-mönster och med volang längst ner. 149:-.
Ljusgult linne från Monki. Det är mer ljusare i verkligheten. Kommer inte ihåg hur mycket den kostade.
Topp eller vad man ska kalla det, från Monki, endast 100:-.
Linne med texten Belief Be life. Också från Monki, tänkte att jag skulle ha den över den svarta toppen. Vet ej vad den kostade, men inte för mycket iallafall.
 
Ja, det var då det jag köpte i Göteborg förrförra helgen. Blev nöjd, men borde kanske varierat mig lite, haha. Jaja, jag har en chans till den 6-8 augusti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0