< Till bloggens startsida

Hej då Facebook!

Inaktiverade nyss mitt Facebook-konto. Jag är rädd men samtidigt är det skönt. Tänk att det tog ett tag att samla sig till att inaktivera ett Facebook-konto? Det är ju sjukt hur mycket tid man spenderar där egentligen. Jaja, ska njuta av sommaren nu istället och hitta på saker! Kommer nog att gå bra, visst jag kommer ha abstinens och vara helt ovetande om allt, men det spelar ingen roll. 
 
Tänk om man ändå levde på 70-talet då man bara umgicks istället för att skriva på FB. Jag hade gärna velat leva då, allt verkade så genuint. Jaja, nu ska jag sluta skriva om min Facebook och bara leva mitt liv! 
Saknar den här lill-killen!
 
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0