< Till bloggens startsida

Vinnaren i BB 2012

Eftersom att jag hade rätt förra veckan om att Loreen skulle vinna, så tänker jag sätta prognos om vem som vinner Big Brother 2012 också! 

Finalen står mellan Amandus, Annica och Hanna J.

Amandus en kille som tror sig veta allting. Jag gillade honom innan, men nu tycker jag att han har blivit kaxig och bara pratar om sig själv hela tiden. 

Annica gillar jag också, dock är hon rätt naiv och barnslig ibland, men jag gillar henne iallafall!

Hanna J gillade jag inte så mycket innan, hon var tråkig och städade bara hela tiden. Men hon har växt i mina ögon, till en stark, äkta person. Jag tror hon vinner! Dessutom tycker de flesta deltagarna som har varit med att hon ska vinna, så röstarna går nog en del på det med!

Amandus, Annica och Hanna J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0