< Till bloggens startsida

Sommardagar

Hej alla glada! Konstigt att jag skriver i plural hela tiden när jag vet att det bara är jag som ser vad jag skriver.. Hm.. I alla fall! Denna veckan har gått åt att inte göra någonting, absolut ingenting, men det var väl behövligt efter så mycket jobb i skolan in i det sista.
 
Men nästa vecka blir det andra bullar! Ska nämligen till Göteborg med Ebba och Felicia och bo hos min syster. Blir såklart shopping, mat och annat nöje (hoppas på en tur inne på Gasten). Sen måndagen efter börjar Ebba och jag jobba, pust, jag vill inte, men jag vet att det kommer att gå bra och jag får ju trots allt lön!
En bild från i höstas eller något..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0