< Till bloggens startsida

My journey to the driving test

Haha, rubriken... Körlektionen gick väl hyfsat, även om jag vet att jag kan bättre är jag glad att det är över! Har precis sökt sommarjobb på Volvo också, håller tummarna!! Jag hoppas verkligen att jag får jobb där, det hade varit drömmen.

Har tränat också idag, blev ett armpass. Det kändes verkligen när jag cyklade hem. 

Våren är också påväg, yippie! Vill börja använda vårjackorna nu, har ju min bomber, militärgröna med nitar och min skinnjacka. 

Gud vad jag babblar på nu, men det är skönt att släppa på ångesten inför matteprovet på torsdag!!! Fuck that. Jag vill inte, jag kommer att få ett F helt klart. Dock ska jag kämpa med konjugatregler och polynomen till slutet. 

Ska duscha nu i alla fall och sen ska jag plugga. Blä. 
Överredigerad bild på moi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0