< Till bloggens startsida

Ljusglimtar

Jag börjar se ljuset i tunneln! Studenten är nära, men jag tror jag vet vad jag vill göra. Jag fick jobb på Volvo i sommar, vi får se hur länge jag får stanna om jag ens får, men sen blir det troligtvis au pair. Det finns så många alternativ, har funderat mycket på Norge också. Vi får se, men det kommer lösa sig.

Jag ska förresten på studentkryssning imorgon. Vi har bokat en premium hytt (haha) med TV och skoputs. Välbehövt. Men vi ska kolla på mello och förfesta lite i hytten sen blir det partay all night.

Det enda jag har någorlunda ångest över i nuläget är gymnasiearbetet som ska vara färdigt den 18e. Jaja, det löser sig.

Adioz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0