< Till bloggens startsida

Midsommar 2012

Har ju inte lagt upp några bilder från midsommar än (!!!). Vi var hemma hos Elin och mös medan det regnade ute, jättekul och mys hade vi det! Vi gjorde midsommarkransar (tog en evighet) och lagade mat. BILDBOMB
Felicia i sin fina klänning.
Jag sprang ivrigt iväg för att hitta blommor.
Blomplockning.
 
 
 
Elin var såklart klart först med sin krans.
Krans-fix.
När denna bilden togs hade jag lite hopp att den skulle bli bra... Men tyvärr.
Kransen blev alldeles för tjock, menmen..
Jag städer upp efter krans-fiaskot.
Felicia när hon är som roligast.
Uppdukat och redo att huggas in!
Fina Felicia.
Mums!
Fint.
Min krans såg nog bättre ut här.
Felicia och Sissa. Felicia berättar antagligen någon hemsk historia som är överdrivet 5 gånger om. Haha.
Jag beslagtog Elins krans för en sekund.
Jordgubbstårta.
Pose!
Spänning.
Knäpp 1.
Knäpp 2.
Så här kan man se ut om man har tre kransar på huvudet.
Oj.
Mys.
Sista bilden, på Felichkovaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0