< Till bloggens startsida

Mini-shopping

Ja, eftersom min blogg inte är såå rolig just nu tänkte jag visa er vad jag köpte idag på Maxi! Två grejer som jag verkligen behövde! 
Rakhyvel med tre blad - Venus ProSkin sensitive 159:- 
Deodorant i stift - Dove 36:-
 
Tycker att deodorant i stift håller mycket längre och dessutom känns det bara mindre svett-framkallande att lägga på något torrt istället för blött då det torkar ganska långsamt.
 
Min ormskinns-tröja från BikBok som jag köpte för en och en halv vecka sedan när vi var i Karlshamn. Det var rea och den gick på 159 kr eller något sådant! (Rätt kass bild, men såklart började batteri-lampan lysa rött när man skulle ta en bild, typsikt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0