< Till bloggens startsida

Here we go

Som jag kanske har nämnt innan så drar jag och Martin iväg till Göteborg på måndag nästa vecka! Kommer att bli gött, hoppas bara att vi har mer tur med vädret denna gången. Dessutom hoppas jag att tåget går som de ska också, vilket jag är 100% säker på att dem inte kommer att göra. 
 
Jag hoppas bara att det inte blir som förra gången. På hemvägen var vi försenade (som vanligt), dessutom var det jättefint väder ute, vi åkte förbi många stränder som var överfulla med folk. Ja,så ni kan ju tänka er ångesten. Efter det så var det tydligen något krabb i Blekingetrafiken, så vi fastnade i Hässleholm (otursstaden). Felicias broder fick hämta oss för vi pallade bara inte att sitta på en full buss. Jaja, vi kom hem i alla fall. 
 
Felicia och Ebba medan vi väntade på en liten parkering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0