< Till bloggens startsida

Filmer

Här har ni några filmer jag har sett under lovet.
 
 
Neds
En engelsk film om olika gäng och slagsmål, ja, ni vet. Var dock inte så bra som jag trodde att den skulle vara. Lite konstig, random, men helt ok. 
 
The Vow eller den svenska titeln Älska mig igen 
Ni har säkert hört talas om den här filmen. Jag ville verkligen se den när jag såg trailern. Den är bra och romantisk, men lite förutsägbar, men annars är den bra!
 
LOL
En riktig tonårsfilm som man borde se med sina vänner! Den är också riktigt bra. Jag vet inte varför men jag älskar såna här filmer. Dessutom älskar jag Miley Cyrus, hehe.
 
The Inbetweeners movie
Kollade på denna med Felicia, dock så visste vi inte att den var baserad på en tv-serie... Den var rätt kass om jag ska vara ärlig. En sämre version av American Pie. 
 
Den bästa var LOL och The Vow, jag är en sucker för drama/romantik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0