< Till bloggens startsida

Kvällens projekt

Hej! Har hunnit med ganska mycket de senaste timmarna! Bland annat har jag städat min garderob:
Det var väldigt nördvändigt eller hur?
 
Och sedan gjorde jag om ett gammalt halsband till en nyckelring! Fick idén av en Youtubare; AndreasChoice, hon är verkligen jätteduktig och riktigt påhittig! Här är videon:
 
 
Före: (dem var väldigt missfärgade)
Efter: (Blev riktigt nöjd med vingen, de andra blev lite sådär, men användbara, hehe) 
Haha, diggar Lidl-bladet i bakgrunden ;)
 
Så, vilket långt inlägg det blev, jaja! Imorgon ska jag iallafall till Göteborg så det blir inte så mycket uppdatering (dvs ingen alls) de närmaste dagarna, men kommer ju hem på onsdag! Nej nu ska jag kolla på OS och Usain Bolt, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0