< Till bloggens startsida

Jag.

Jag har fyra kuddar i min säng. Jag är rätt känslig egentligen. Jag är en sån person som gör saker i sista minuten, vilket jag hatar. Jag åt aldrig smör när jag var liten, för jag tyckte det såg äckligt ut. Min aptit är som bäst på kvällen runt nio-tiden och som sämst tidigt på morgonen. Jag gillar inte godis, bara choklad. Jag gillar heller inte läsk, och har aldrig gjort. Jag älskar mat. Jag gillar att springa och spela bollsporter.

Jag dricker oftast vatten. Jag var jätterädd för döden när jag var liten. När jag blir äldre ska jag resa mycket, jag vill se allt. Jag gör saker väldigt nogrannt när det gäller. Jag tycker mer om pepparkaksdeg än pepparkakor. Jag tycker det är mysigt att gå i skogen när det är mörkt. Jag älskar vita skor.Jag gillar att göra spontana saker.
Jag har inget tålamod, speciellt inte när en dator segar.Jag älskar att dansa. Jag har aldrig färgat/slingat håret, inte för att jag inte får utan det har bara blivit så. Jag är väldigt kallblodig, mina händer och fötter är nästan alltid kalla. Jag älskar att åka bil när det är mörkt ute. Jag anpassar mig lätt. Jag har fobi över toaletterna i skolan och går aldrig på dem. Jag blir nästan aldrig arg, tycker det är meningslöst, men samtidigt är det väl dåligt på nåt vis. Jag lyssnar alltid på rytmen och melodin innan jag börja lyssna på texten i en låt. Jag älskar mina ben, speciellt när dem är bruna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0