< Till bloggens startsida

1:an

Ja, om tolv dagar går jag och min klass ut 1:an. Det är fan helt sjukt, det kändes som igår man stod där och skulle gå dit första gången, till gymnasiet. Jag har haft skitroligt, det har verkligen varit skitkul att börja gymnasiet. Enda minuset är väl alla läxor och inlämningar och allt som ska in. Men det är något man får ta när man går på gymnasiet. 

Jag undrar om tvåan går lika fort, jag hoppas och jag hoppas inte. Alla säger att de vill sluta skolan nu, men jag är fan inte klar än, jag vill vara barn ännu. Jag vill vara i skolan med mina vänner och flumma runt. 

Jag tror fanimej att jag ska vara Au pair efter gymnasiet, tänk när alla har sina tråkiga jobb på Volvo så drar jag och några kompisar till USA och lever livet. Då är man fan ett steg längre. Det är min mardröm att hamna på Volvo resten av mitt liv och sitta kvar här i Olofström. Jag vill se världen, det känns som att det är lite meningen med livet. Jag vill se allt innan jag stannar på ett ställe och slår mig ner. Jag kan bara tänka mig hur avundsjuka alla kommer att bli, SCORE.

#ego #summer #YOLO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0