< Till bloggens startsida

TV-program

Tänkte dela med mig av två av mina favorit TV-program för tillfället. Som en del kanske vet så älskar jag att titta på olika TV-program.


Big brother 2012
Rätt roligt program, men ibland kan det vara skittråkigt. Jag tycker egentligen sådana här program är rätt sorgliga, folk som bara vill ha uppmärksamhet osv, men jag tycker det samtidigt är rättså fascinerande. Att de ska stanna där i tre månader utan kontakt med omvärlden. Hade aldrig klarat det själv. Sänds varje dag på tv11 eller på webben, Bigbrother.se


Äkta människor
TV-serien handlar om ett alternativt nutida Sverige. Forskade har utvecklat en sorts robotar som liknar människor (hubotar). Serien kan vara läskig ibland och robotarna hotar mänskligheten. Detta är ingen direkt vanlig svensk serie, den är mycket bättre tycker jag, och välgjord. Dessutom är det väldigt bra skådespelare med! Programmet sänds i 10 delar, den sista delen visas idag kl 21:00 på SVT1. Man kan även kolla på avsnitten på svt.se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0