< Till bloggens startsida

Fredag utan godis

Felicia och jag har nu ingått i en pakt, inget godis förren januari, lätt match om det inte hade varit för julen. Klart man ska äta godis på julen, eller nja, inte godis men KAKOR. Jaja, jag tror vi klarar det i alla fall!

Jisses vad kallt det har blivit nu helt plötsligt förresten! Har till och med släpat fram vinterjackan. Att komma från Kroatien till detta är lite av en smärre chock. Jaja, snart är det väl sommar igen, men innan dess ska jag ha en härlig höst, vinter och vår att se framemot! Måste införskaffa mig nya stickade tröjor i alla färger och bara njuta. (Kommer säkert att låta helt annorlunda framemot februari-mars, men ändå)
Paradise, kan inte fatta att vi låg där för en vecka sedan. (Förlåt för alla Kroatien-bilder, men jag har inget annat att erbjuda för tillfället)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0